- Halleluja Moment -

Det gick inte så där bra det där med sovandet. Men klart, jag vaknade strax innan halv tolv idag så kroppen är väl inte trött än. Och ligger jag för lång stund så slutar det alltid med att jag blir irriterad över att jag inte kan somna och svårare blir det!
Så fick diskat o städat lite mer, så nått bra kom väl av det ändå.
Men imorgon ska det sovas. Och imorgon ska det handlas. Lika bra att få det gjort innan barnen kommer hem på tisdag, för då lär de ej finnas tålamod för sånt med trötta barn o trött jag.

Halleluja Moment!!
Idag började vintertrafiken igen *thank god eller nån annan*

image27

Äntligen går bussarna som de ska igen *lättnad*


Ne, de e väl bara o börja göra sig klar - svårt att slita sig..

Natti Bloggers

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja men verkligen, den är hur bra som helst.....

2007-08-19 @ 22:16:51
URL: http://chunli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari