Adidas Running Coach

Sitter här och frukostfilurar..
Och nu har jag bestämt mig!

Imorgon börjar en ny vecka och en ny start. Jag ska börja springa igen.. ut i skogen och få frisk luft och motion.
Som hjälp kommer jag även denna gång använda mig av Adidas Running Coach som jag tycker funkar bra som peppning och motivationskälla.
Kommer starta om från början igen för denna sommaren har inte innehållit några aktiviteter för att behålla den nyvunna konditionen jag i våras hade.
Så en långsam start och det kanske går hela vägen.. om inte annat är det kul att se statistiken efter varje genomfört löppass :) Då känner man sig duktig när det står avklarat :)

Nån mer som håller till på den sidan??

Kommentarer
Postat av: Tigerheart

Varför kan aldrig denna sida komma ihåg mig hur många ggr man än satt i rutan när man skriver här, kom ihåg mig. =? Nåja,, jag tränar fingrarna iaf.
Vad dukti du är!! Peppa peppa!!! Jag löpa,, jisses, kan du se den synen? Wöw,, skulle nog se festligt ut,, *ss
Här e slö dag åter, no money to do anything,, blää,, roat mig med städa o vara tjötig mamma, städa ef dig ränn e j idag,, Blää. Nä dags o gå till affärn,, måste ju ha juice till middagen o snus för veckan,, *ss
Kramelikram

2007-08-19 @ 14:30:19
URL: http://mammatigerheart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari