Balls..

Köttbullar & Lingonsylt.. så enkelt men så väldans gott! 2 dagar i rad.. ännu bättre! För att inte tala om kalla köttbullar, köttbullemackor *dreggel*

Har vart hemma o fått diskat multidisken som höjde sig x antal meter ovanför havet. O röjjt så nu ser de finare ut i vardagsrummet efter ommöbleringen.. får luska fram min skruvdragare så jag kan flytta på fåglarnas uv-lampa, o se är allt nästan klart där inne..

Ska ut på en cykeltur jag och barnen och systra mi efter middagen. Inte gjort någon sån där rejäl trip med dem så detta blir ett test för att se hur mycket och hur långt och hur backigt de klarar av. Uddevalla ligger ju som i en dal, så när vi åker ner till morsan sen efter att ha hälsat på fåren så får vi backe hela vägen hem sen :p Men man vet inte hur de går förren man testat :D

Kanske att jag ev orkar få upp Lisebergskorten ikväll.. om jag är hemma. Kevin vill sova över hos Marcus så får se hur de blir i slutändan.

Men nu mot lingonsylten --->

Kommentarer
Postat av: Karin

jaså du, ja fina är de :)
köttbullar och lingonsylt är sjukt gott:p

2007-08-06 @ 15:54:27
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari