Belöningen är nära :)

Äntligen fått tummen ur och rapporterat in till gfkpanelen.. låg några veckor efter men nu är jag up to date igen *gött*
Gfk panelen är en hushållspanel som går ut på att man får hem en scanner som man sen använder för att scanna av streckkoderna på de matvaror man köper.. laddar in dem i datorn o sen vidare till sin egen sida hos gfk. Där skriver man in lite info om varorna vad de kostade osv och för detta får man poäng som man sedan kan byta till olika grejjer.. bra grejjer faktiskt! Om någon månad har jag fått såpass mycket poäng att jag kan byta in till en OBH Nordica dammsugare!! Får se om jag väljer att spara vidare eller om jag börja plocka ut mina poäng eller rent av väljer matberedaren från Bosch istället. *beslutsångest*

Klart det tar ca 30 min i veckan men det är det helt klart värt.. dels för poängen o dels för att man blir så mycket mer prismedveten om vad saker och ting kostar och skillnaderna mellan butiker.

Om någon är intresserad av att gå med, lämna namn och epost så meddelar jag vidare så kommer de ett bakgrundsformulär via mail och efter det scannerpaketet på posten. :)
Tycker om såna där undersökningspaneler.. eller är det belöningarna från dem jag gillar tro :p

Kommentarer
Postat av: Tigerheart

ja,, ibland röra o oro men ef ro me mig så känns livet lugnt stabil hemma,,, Japp, alla ggr ut o cykla. bara tjoa tjejen,, Kramens

2007-08-22 @ 11:26:35
URL: http://mammatigerheart.blogspot.com
Postat av: Micka

Tack för din kommentar. Det stämmer, det är mysigt bara att vara där =) Gå omkring, kolla lite på folk och såklart, spela =)

2007-08-22 @ 11:50:04
URL: http://minelie84.blogg.se
Postat av: Carro

Det lät ju spännande, har aldrig hört talas om gfk förut. Ja facebook är faktiskt ganska intressant

2007-08-22 @ 12:04:42
URL: http://carrostankar.blogg.se
Postat av: Anna

Hej.. Jag e inte så bra på den här sidan än så jag fattar int vrt jag sk svara.. =) Kanske jag kan få ett tips?
Jo jag har försökt med planeringar att skriva upp vad vi ska äta ett par veckor framåt osv. men jag lyckas aldrig följa den listan ändå.. Haha
Ja jag tycker att det funkar med shakes, jag gick upp ganska mycket preciis innan och under min graviditet. Nu efteråt så har jag gått ner 18 kg med hjälp av herbalife och motion. Tror ju iofs att det skulle funka om jag åt nyttigt också men jag har förmågan att äta för mycket då, så det räcker för mig att äta middag med familjen. Höjdpunkten varje dag. =)

2007-08-22 @ 12:15:37
URL: http://moranna.blogg.se
Postat av: Anna

Jo middagen har verkligen blivit nåt speciellt.. Men det händer ju att jag fuskar lite då och då med en lunch eller fika.. Skulle vara jobbigt att leva annars.. Man vill ju gärna kunna gå ut å luncha osv. med sina vänner.
Jag har funderat på att byta metod till nåt sånt som du har gjort för vikten står ganska stilla nu.. Jobbigt när det inte händer nåt.. =)
Betalar du förresten för din sida? Undrr om man får fler funktioner då?

2007-08-22 @ 12:35:23
URL: http://moranna.blogg.se
Postat av: Tigerheart

Du,, Det stället,, skulle ju börja j me,, vad heter sidan?

2007-08-22 @ 12:48:16
URL: http://mammatigerheart.blogspot.com
Postat av: Anna

Jaha, men reklamen stör inte mig. Trodde att det var en massa annat man fick också. Jag verkar ha mycket att lära av den här sidan. Mer komplicerat än jag trodde.. =) Eller så är det jag som är trög.. Haha
Jag har inte heller tidsbestämt men jag har haft en svacka under sommaren så nu e jag extra hård mot mig själv..
Hoppas att du lyckas gå ner dina 6 kg så snart som möjligt då.. :-)

2007-08-22 @ 13:12:35
URL: http://moranna.blogg.se
Postat av: Maja

Det gick jättebra för mig idag! Kändes så skönt att få starta igång igen. Och jag fick göra det här personlighetstestet som jag hört om. Haha! Jag tror inte jag fick nåt mvg på det du :P Vilken intressant grej det där som du skrev om... men tyvärr har jag nog inte energi. Och vilka många kommentarer... kommentarer är så roliga att läsa! :)

2007-08-22 @ 16:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari