En doft av kaffe!

Mmm.. känner kaffet bryggas där ute i köket.. nu sugen det till i magen - MAT!!

Vaknade för en timma sedan ungefär.. 5½ timmas sömn. Kommer kännas i natt, för jag tror inte jag kommer somna om igen innan jobbet. Ne, bara till att ta tag i dagen.

Men idag så ska det handlas.. skruvat när man känner lyckokänslor över att få åka och handla mat :P Men tycker de e skoj.. o så hade de bra erbjudande på kaffe, köttfärs, vindruvor och mango =D
Kanske jag e sorglig, eller fattig, eller snål som letar extraerbjudanden.. men vill hellre se mig som ekonomisk. Slantarna behövs för väl för att kastas bort på ingenting..

Man nu.. frukost..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari