Ensamtid

Märks det att jag är hemma själv utan barn! Inget annat för mig än att blogga, inget vettigt har jag att skriva om heller.
Ska åka ner till syrran och ta med mig gamecubet, så ska vi spela bort denna regndagen.. fast klockan är redan halv ett - sjukt vad tiden går. Men nu har jag iaf fått ätit frukost. Om jag inte har någon annan att fixa mat till så slappar jag till de o så blir de oftast inte så mycket alls.
I september ska jag vara redig igen.. då ska jag ta tag i mitt liv och ta upp springningen och äta ordentligt.

Kevin öppnar paket på sin dag, och William skriver i sin nya bok som han fick..


 

Småsnutts

Kommentarer
Postat av: Tigerheart

Jajaaaa,, slöa du,, en annan sliter som du märker på jobbet,, men bra du käkat!! Läs min koment längre ner,, *ss
Lust att ta en tur i helgen,, göken el likn? Imorrn barnkalas,, på gott o ont, hjärtat vill aldrig på kalas,, vaffö? vet ej, han har skitkul när han väl kommit dit,, men men,, nån mer fas anar jag.
Kramelikramens

2007-08-17 @ 13:36:22
URL: http://mammatigerheart.blogspot.com
Postat av: MissMor

Va himla söt du är... tur på det där kortet att jag ligger ner så magen liksom dras ut :P

2007-08-17 @ 18:57:33
URL: http://missmor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari