Fattig som en pyssling

 Oh så snällsnäll arbetskamrat jag har =D
Messade mig o sa att det kommit ut nya tider att teckna sig för tjänstledig arbetskamrat om man ville arbeta extra :) O eftersom jag är långledig nu hade listan säkert vart fulltecknad när jag kommer tillbaka nästa gång. Men nu är jag uppskriven på de nätter jag kan ta utan att behöva skaffa barnvakt *yes* Så välbehövliga extraslantar att putta in i mitt kassaskåp :P

Satt förut och kollade på Nils Karlsson Pyssling, ungarna hade aldrig sett den innan. Men iaf så sa pyssling: "stackars den som inga pengar har"  Och Kevin med en gång: "stackars dig mamma som är fattig!!" Visst har jag inte obegränsad ekonomi men så illa kan det väl inte vara :p Tycker nog vi klarar oss ok och skulle de skita sig får vi leva snålare helt enkelt. Men fattig vet jag inte.. snarare ensamståendemammafenomen!

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag känner igen det där fenomenet så må inte dåligt över det, kära du! Det är värre för min mamma, för när hon skulle förklara för hampus att hon va vuxen så sa hon att hon va stor. Och hampus direkt:... å fet! Stackarn... :P

2007-08-21 @ 23:16:53
URL: http://missmor.blogg.se
Postat av: Irene

...ensamståendemammanfenomenet = ja = plockar lingon till räkningarna denna månad lol

2007-08-30 @ 11:43:44
URL: http://www.gojgoj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari