Folk är konstiga!

Blir alldeles snurrig! Kollade till mina Traderaauktioner som jag har ute just nu. Min router som jag köpte för 155:- på just Tradera ligger nu uppe i över 400:- !! Why?? Så mycket är den knappast värd, men så händer när folk är börjar tävla i vem som kan buda högst.. ja inte är jag ledsen för detta, bara smått förvånad.

Nu ska jag piggna till, fortfarande in bed. Äta lite frukost och sedan bör det av till fritids och sen dagis för att hämta hem busboys. Bara ett år kvar nu och sedan går de på fritids på samma ställen så man slipper hämtningar/lämningar kors och tvärs. Det här blir en period av mycket flängande så månadskortet till Kevin kommer nog bli använt.

Huvudvärken har förresten inte försvunnit.. har jag haft den i snart en vecka nu tro? Men nu har jag nio härliga lediga nätter framför mig så kanske den kan pysa bort då!


Kommentarer
Postat av: MissMor

Försvinner inte huvudvärken måste du absolut kolla upp det gumman! Tack för alla dina snälla ord. Det känns samma för mig, att du är så långt bort, men du är nog den som står mig allra närmast. Det är skumt! Men troligast är det så att eftersom du är så långt bort kan jag öppna mig mer. (Å förlåt igen för mail, jag förstår inte varför jag inte bara tar mig för det *arg på mig*) Å nej du, det där blåa på bloggen är faktiskt en stilmall från det väljbara. Jag kan inte med det där... tänkte ändra på koderna, men jag fattar nada! Är nog lite korkad trots allt. :P *krama hårt*

2007-08-21 @ 16:15:18
URL: http://missmor.blogg.se
Postat av: Tigerheart

Kvällen vännen,, Dricker äter du ordentligt? Varit dålig i magen? (tänker på din huvudvärk)
Ring sjukvårdsupplysningen!!
Ja du,, mina jeans j vill ha där inne,, stiger,, suck,, Jo vill man verkligen ha något så bjuds de ju där inne,, men låter knas, kan man köpa likadan router för mindre slant,, ja du,, folk e väl dåliga förlorare ibland. Kramelikram

2007-08-21 @ 21:07:14
URL: http://mammatigerheart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari