Fotbollsdåre??

Väntar på att maten ska bli färdig.. sitter o latar mig under tiden.. o här kommer ett erkännande.. jag e en liten sportnörd ibland *hua* Jo, jag har tom ett favoritlag i Premier League. Mitt lag är inte ett av de stora som Liverpool eller Manchester United osv utan mitt lag är Derby County :) Vet inte hur det kom sig, hur mina blickar fastnade just på dem men så vart det. Men är säkert över tio år sedan nu.

Nu på senare år har kollen på dem vart ganska så dålig *mm skäms som en gris* Men nu har jag vaknat till liv igen i o m Premier League startat nyligen o sådära.. Så nu hejja Derby! *wohwohwoh*

Kommentarer
Postat av: Lillefot

Stämmer, isprinsessan är den första. Du gör rätt i att läsa den :)

2007-08-18 @ 17:02:42
URL: http://solkyss.blogg.se
Postat av: Tigerheart

Wohoo,, va du skrivit idag!! :-)
En annan har en fet slödag mest tror jag,, eller,, cykla 20 min o ett kap på HM e väl inge o skryta me,, Funderar,, vågar man ladda kaffe o vakna till eller ska man vänta? Nä,, jag e ju kaffedåre så what the f*ck,,
Vädret e ju fint,, blåst, men ändå så e man innedåre idag,, ooooohh, where is the energy?
kram kram
Dessvärre idag helsåld på en gammal dänga, ett cover; Sonata Arctica-Die with your boots on. LÖVE the drums,,, weeeehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

2007-08-18 @ 17:48:44
URL: http://mammatigerheart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari