*GULD*

Dagens bästa stund?? Tja, den tävlar om topp-platsen tillsammans med den där tysta stunden precis efter barnen somnat om kvällen. På kvällen är en ganska förstålig, lite lugnare tempo efter en hel dags hålligång. Men nu, nu bör jag vara full av energi (jo tjena)
Men i vilket fall som helst så har frukoststunden blivit en lyckostund :) Har alltid vart en kass frukostätare, rent usel faktiskt.. och tyvärr har mina gener gått vidare till barnen som gärna drar på frukosten och när det väl äts är det lite yoghurt eller en halv macka som slinker ner. Men för att komma fram till det jag ville ha sagt :p Sen jag började i måndags med att äta ordentligt har nått ändrats. Eftersom jag äter först när jag lämnat av K vid skolan så hinner jag bygga upp en hunger innan jag får tillfälle att äta.. smart kanske!
Så nu uppskattas mackorna så mycket mer.. och försöker göra fina upplägg så det ser mer aptitligt ut, massa olika färger på grönsakerna osv. :) Och nu när jag sitter här med mitt kaffe och magen är mätt och go och har en brakänsla  kroppen är allt mycket enklare.. guld helt enkelt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari