Hela natten lång!!

Tänk vad fort man smälter in i det gamla vanliga mönstret.. dessa veckor - som om jag aldrig hade varit därifrån. Men nu är man då där igen.. 11 månader kvar till nästa sommarsemester *smått deprimerande*
Men två av mina goingar sken upp när de såg mig o bara en sån sak gör att de känns lättare att jobba igen.. de är faktiskt söta mina gubbar o gummor :)

Vid ettsnåret kände jag mig ganska så seg, ögonen började tröttsvida som de gör när kroppen behöver sova. Men piggnade på och resten av natten flöt på. Fast ljuger inte när jag säger att det ska bli ljuvligt och få krypa till sängs!

Min gubbs vart trött igår när vi talades vid innan han drömde sig bort.. ska nog skicka ett puss-sms innan det är godnatt.

*sover*

Kommentarer
Postat av: MissMor

Nu får du ju ge dig! *avis* Vill åsså ha en såndär klocka på min sida! ;) Härligt att läsa om erat gulliga kärleksliv med pussar och snuttegull. Blir inte ens avis, blir bara glad och hoppfull. :D Tungt att börja jobba! Jag har bara en vecka kvar och känner mig smått nervös.... *krama*

2007-08-20 @ 08:18:09
URL: http://missmor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari