Långkalsonger :)

Jag vet inte vad jag gör uppe nu. Veet att jag ska jobba med vikarie i natt så borde få all sömn jag kan få. Men jag har för många to do saker för att kunna slappna av. Vaknade halv ett idag vilket är för tidigt. 4½ timma sömn.. blä!

Så dagen blir så här.. Ner till stan o handla lite.. hem och springa, duscha.. laga mat o sen ha barnen mellan 17.30-20.30. O mellan detta måste jag städa städa städa! O jag e inget bra på att städa, vill helst att de ska städa sig själv! När jag blir ekonomiskt oberoende ska jag ha veckostädhjälp för allt de tråkiga. Småplock kan jag fixa själv men just basstädningen kan gott nån annan fixa med!

Ikväll ska Eva ha inflyttningsfest *vill vara där* Men jag är på jobbet istället iförd långkalsonger.. jepp.. det är inte ens September o jag får börja använda två par byxor när jag jobbar. Svinkallt nu när kylan kommit o elementena ej hunnit bli påslagna. Inatt hade jag en varm vetekudde under tröjan för värme!! En näsvärmare vore också en smart införskaffning!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari