Löp!!

Riktigt kommit igång med springningen.. o kuligt är det att Kevin oxå vill vara med och springa istället för att cykla :)
Igår kväll efter bio o allt så gav vi oss ut på en löprunda. Fick ändra rutten denna gång till en bana runt dagis för William hade varken lust eller ork att cykla när vi sprang. Så han vart på dagis o lekte ute under tiden så vinkade vi till varandra när vi sprang förbi. Denna bana vart 500 m lång så blev många varv men i slutändan blev de samma sträcka ändå.
Kevin sprang i sina för dagen nyinköpta löpskor och klarade 3 varv runt genom att springa en minut och gå nästa och sedan likadant igen :) Röd om kinderna och glad vart han sen!

image43

Ganska lika vart skorna vi har såg vi när vi kom hem :)

Och nu börjar jag komma in i en fas då jag känner när jag är stressad eller spänd att de hade vart skönt att ge sig ut och springa en stund så man blir avslappnad.. hoppas nu bara förkylningen försvinner tills imorgon eller ons då jag tänkt springa nästa gång.

Vikten hade bara minskat 3 hg denna veckan tack vare popcornsvullandet på bion.. men hoppas de går mer neråt denna veckan.. de har iaf gått neråt!

Kommentarer
Postat av: Maja

Inte springer du väl när du är förkyld? *mamma kommer in* Krya på dig! *krama*

2007-08-27 @ 19:44:55
URL: http://missmor.blogg.se
Postat av: Tigerheart

*Hejja hejja,,, U rocks!

2007-08-28 @ 09:21:59
URL: http://mammatigerheart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari