Mot Graven :(

Det vart en smart ide att dra ur telefonen igår innan jag la mig. Inte för att jag vet nu om någon ringt utan just det att jag inte vaknade av att någon ringde. *flum, bara nyvaken*

Vad händer denna dagen då??
Kl 21.30 är den över! Semestern 2007 går i graven och jag är tillbaka där jag vart innan. Ska bli mysigt o träffa mina små gummor o farbröder igen, se om det blivit något manfall medan jag varit borta :( Livets gång. Så så sett är de trevligt  att snart vara tillbaka.. och jobbar ju bara två nätter för att sedan vara ledig nio igen innan det börjar på allvar.

Annars är nog affären dagens höjpunkt. Har varit redig och hållt i slantarna denna vecka men idag ska jag unna mig något gottgott till middag eller vad det blir. Ska iaf gå dit och hämta mina paket som ligger där och väntar.

Är väl bara att kliva upp och sätta på lite kaffe och ta en alvedon, gårdagens huvudvärk bestämde sig visst för o stanna kvar idag med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari