Mot rätt håll!

Idag känns det bättre, nu på väg mot rätt håll. Mer energi än igår och näsan rinner inte fullt så katastrofalt som innan. Tyst hemma för stunden.. tvättid.. o alltid råkar jag få den där tanten jag har lite svårt för, hon änna bossar där inne i tvättstugan *grrr* 7 utav 10 ggr så bokar hon tid samtidigt som mej!! Hade en hel del tvätt idag :p Vart så mycket sista veckan att vi ej hunnit gjort nåra maskiner men idag passar jag på medan K är i skolan.
Kevin som förresten steg av bussen själv imorse tillsammans med Emilia (grannflickan/klasskamraten) fast han tvärvägrade innan. *glad mamma*

Känns som jag är glad för nått men kan inte komma på vad, mer en känsla. *weird*

Till morgonen kl 6.30 är det 2 veckor sedan jag såg gubbs sist, innan han for till jobbet på torsdagmorgonen innan jag skulle åka hem och fira K som bidde 7 år. På lördag ses vi igen *längtar*

Dagarna har runnit iväg.. nu har jag haft dem i 8 nätter redan och imorgon efter skola/dagis åker de till C eftersom jag ska jobba helgen. På söndag kommer de hem i två dygn innan jag ska jobba igen.
September nalkas och det känns i luften.. även om det värmer så skönt i solen så är den höga klara luften här som kyler ordentligt om mornarna.

Ne, nu ner o hänga upp tvätt!
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari