Något du rekommenderar??

Jag behöver hjälp!
Jag behöver en bra serie att glutta mig igenom! Har kollat alla Greys Anatomy & alla Men in trees och behöver verkligen något nytt att spendera överflödig tid på.
Insett att serier passar mig bättre än långfilmer eftersom jag tydligen tenderar att bli rastlös efter en stund och då ser jag aldrig färdigt den där filmen jag hade förhoppning att se.. en timma innan!

Så?? Någon som har något förslag??
Tydligen så gillar jag kärlek, dravel, drama o känslor flygande åt alla håll..
Någon som såg serien "Related" när den gick på trean för säkert ett år sen?, hmm tror de vart förra hösten.. vad hände med den? Läste på Imdb att de bara gjort en säsong.. vart de bara jag som faktiskt tyckte om den? Den innehöll nästan allt, lagom för slötittande och för att hålla mig intresserad.

Kaffet idag var gott.. nä det vart faktiskt GOTT!! Mmm o så har jag fastnat för de dära rosa mazarinerna med sylt inuti som inte heter mazariner utan något annat.. en sån efter frukosten o sockerbehovet håller sig i schack!

Min nya hoya multiflora verkar ha anlänt till ica nära så får ta mig dit sen så den kan få hamna i jord.. o förresten håller min andra multiflora snart på att blomma *glad*

Kommentarer
Postat av: missmor

En serie som jag bara måste följa det är Veronica mars, sett den? Den går på tvåan. Det är ju lite ungdoms-kriminal-drama över den. kanske en fjortisserie, men den är super! :D Sen brukar jag också se Ghost whisperer, men den kanske har slutat. CSI på femman, mumma! Close to home på trean och men in trees! Men vad jag kan svara säkert på är att den nog bara är veronica och csi som går nu. Och veronica är ikväll kl. 20 :):):) Kramar på dig! Usch jag försummar att svara på ditt mail. Det är verkligen inte meningen!

2007-08-02 @ 09:42:09
URL: http://missmor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari