Pank igen :p

*Hua* Småångest över alla pengar som jag spenderat idag på så kort stund.. Ok, får tänka som så att inget av det vart onyttigt. Månadskort till mig och Kevin för 575:- och mat för 550:-. Jag hade ju kunnat köpt massa onyttigt men nu vart det bara rejäla grejjer och basvaror för nu ska det ätas nyttigt *oyes*
Sen att det vart tuuungt på bussen med alla kassar är skitsamma, jag kom hem om än trött men hemma är jag.. kollade kvittot.. plockade i 3.7 kg potatis, 2 kg morötter, 1 kg kålhuvud, 1½ liter mjölk, 2 l yoghurt o massa annat som tyngde till.. tur jag är en sån där ryggsäcksmänniska så de tyngsta sakerna fick bäras i den :)

Vad återstår nu?
Ut och springa första rundan o sedan dusch och middag innan jobbet.. lika bra att sätta igång! *känner sig duktig och aktiv*

Kommentarer
Postat av: MissMor

Jag är så sjukt imponerad av dig! Bra gjort gums! *krama*

2007-08-20 @ 19:23:06
URL: http://missmor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari