REKORD eller nått :p

Undrens dag idag! Barnen somnade innan jag hade läst ut kapitlet på Majkenboken vi plöjer igenom nu! De vart qvickt :) Effektivt med frisk luft och att få rört på sig.
Imorgon ska vi testa att cykla till skolan, inte gjort det innan. I vanliga fall åker vi buss hela vägen med ett byte där efter halva sträckan, så två bussar. Men de ska nog gå de här :) Eftersom det blir lite bökigt för mig och William att behöva cykla hem för alla backar när vi lämnat av Kevin för att bara nåra timmar senare göra samma sak så har vi bestämt följande: Jag och W lämnar kvar våra cyklar på K skola, där får de stå tills han slutar och vi kommer med buss för att hämta honom.. då cyklar vi tillbaks! Så vart nere i stan och införskaffade två vajerlås idag så jag och W kan låsa fast våra där borta :) Ska bli härligt och svischa iväg nerför alla de backarna så tidigt på morgonen då luften fortfarande är tung och fuktig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari