Sanering

Efter en lite halvslö förmiddag igår fick eftermiddagen rejält med fart. Cykeltur med barnen runt stan.. ner till mormor och fikade och sedan mer cykel hela vägen hem - uppför!! Men sicka barn, inget gnäll och troget trampande *stjärnor*
Efter hemkomst avfärd till M&M för sova över tajm.. K somnade först medan M & W höll sig vakna till halv två!!

Frukost ute och nu hemma här igen och börjat på nytt projekt.. städa klädkammaren. För de som inte känner mig väl kan jag upplysa att min klädkammare tjänar som kasta-in-saker-som-är-i-vägen-rum... dvs ett litet rum med ett berg av tidningar, kläder o div andra saker.. som just för tillfället innehöll även en dataskärm.. Nån som behöver??

Bildbevis kommer..

*stökiga jag*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari