SkriK

Allting som kan gå emot en verkar göra det idag... Jag är trött redan nu!

Idag kommer barnen efter några dagars pappavistelse, vilket innebär att de kommer vara trötta, frustrerade ocg griniga/gnälliga.. o dessutom är Kevin på hemskt dåligt humör över att det ej blev något Liseberg idag, fast det inte ens vart påtänkt från början.. ofantligt vad högt ett barn kan skrika i en telefon!! Så blir en underbar eftermiddag minsann!!

Någon som kollade på The secret life of us när den serien gick på femman för några år sen?  Började titta på den just för att varje onsdagkväll vart jag ensam hemma, jo barnen låg o sov i sina sängar förståss.. men det vart inget som pockade på min uppmärksamhet och kunde då titta i lugn och ro.
Kollade på Imdb förut och såg att de hade gjort 4 säsonger.. sånt stör mig! När en kanal köper in säsong 1 av en serie och sen inte skaffar fram de efterkommande säsongerna.. får nog ta en kik om de resterande avsnitten jag ej sett finns någonstans där ute i cyberspace..

Men kaffet vart gott.. o den rosa mazarinen!

Trött på den här routern!!! Trött på vel.. vill att de ska flyta smidigt. Men ingen trådlös me posten idag så får ha tålamod tills nästa vecka!

Har redan skrivit de här inlägget en gång innan men då försvann de *irriterad* Så nu har jag lärt mig läxan att kopiera texten innan jag trycker på publicera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari