Snörvel :(

Ja idag har förkylningen nog sin topp.. idag är de rinnigt i både näsa och ögon.. idag ser jag verkligen inte klok ut! Har hamnat i en terogubbs-nys-mode!
Vaknade som en zombie imorse o när k vart lite hängig vart inte valet att han skulle få stanna hemma så svårt. Jag orkade helt enkelt inte dra iväg honom till skolan.. så idag är vi hemma allihopa.

Fick slumra nån timma till men ändå vaken hyfsat tidigt.. kändes som rena friheten när alvedonen började verka. Får alltid ont i ansiktet när jag blir sjuker =/

*glad*
Redan fått ett positivt omdöme av han som vann min router på Tradera, skickade paketet igår och tydligen är han redan nöjd, känns gott.. oavsett vad jag än säljer e de nervöst innan jag fått omdöme på varan men denna just mer speciell eftersom den innebar mer pengar till den fattige som Kevin sagt.
Ska packa ståbrädan och få iväg den till affären om en liten stund så den oxå är klar!

Kommentarer
Postat av: Tigerheart

Stå bräda??? *kliar mig förvirrat,, antingen e min hjärna ur balans totalt idag,, eller,, e jag dum? Vad e en ståbräda?, asg

2007-08-28 @ 19:46:31
URL: http://mammatigerheart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari