AjAj oj oj..

Kunde inte blogga inatt via mobilen, de ville sig helt enkelt ikke.. bara o acceptera universums krafter!

Bästa stressavslappningen för mig! Adventsljusstakar.. Jag blir lika rofylld var gång jag går in i vardagsrummet och stakarnas milda ljus når mig. Minns att jag upplevde de så förra året med. Kan sitta här o glo på mina juleljus o bara njuta av tillvaron.

Mitt högeröga känns fortfarande något ansträngt efter gårkvällens oplanerade ajajincident, men jag ser ju som jag brukar så tror nog ej det är någon fara, inte så stor fara att det är värt pengar för att få en läkare att konstatera det faktumet. Ingen fara med mig, jag är nog tuffare än somliga tror (Mowgli & Tina)

Måste vart ovanligt trött min kropp själ och jag. Vaknade ej förren efter 16 idag, och det är så skönt att kunna tillåta sig ha en ensam hemmakväll utan någon annan som pockar på uppmärksamhet utom gojjorna mina, de sitter här bredvid mig nu, Doris på soffryggstödet vid min axel och Wilma sitter på mitt knä, de har de gott nu mina dunballs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari