Badhus

När barnen kom till mig i söndags vart de inte sena att påminna mig om att jag visst hade lovat dem badhuset på måndagen för att de ej blev av veckan innan.. *stön* Men okej då..

Efter Kevin slutat skolan och vi möttes nere i stan så trippade vi bort till badhuset. Jag hade fått permission av boys att ej behöva hoppa i jag med så satt i värmen bredvid bassängen och tittade på istället. Va himla smidigt, jag slipper bada och de roar sig på egen hand! Så här kan vi göra fler ggr absoluten.

Första halvtimman hade de barnbassängen helt för sig själva, bara det en lyx.. inte en krusning på vattenytan när de skulle kliva ner :)
Efter 1½ timma plaskande började trycka ner den andre under vattnet för att jävlas tendenserna krypa fram och det vart dags att åka hem :p

Vääldigt hungriga och trötta barn och när nattningen väl vart gjord dröjde det ej så länge innan vi sov alla tre, vaknade en halvtimma senare och då vart det lugnt som i graven här hemma. Sen bara slapp o sen donk i säng, men då lite svårare att somna, som vanligt.. nog därför jag vart så trött idag!


 
Jag börjar bli ljushårig.. dags o göra nått åt det..


Kommentarer
Postat av: Maja

Ååååh, va fin du va på den bilden gums! :D:D

2007-12-18 @ 19:26:42
URL: http://missmor.blogg.se
Postat av: Neil

I do miss you.

2007-12-18 @ 21:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari