Humma

Till min besvikelse kom aldrig avsnitt 10 ut i fredags på Greys, läste någonstans nu att de kunde bero på någon strejk eller liknande i Usa att flera shower hade fått inställda program.. men den som väntar på något gott, eller hur! Verkar som det ser ut idag att de kommer sändas på torsdag istället!

Vaknade av klockan nu 14.30, känner mig jäktad, skitjäktad.. äta duscha o pyssel dags om en timma, behöver packa paket och få ivägskickat dessutom :S
Tydligen är dadrejjas sjuker så blir inget internetdonat innan jobbet vad det verkar som, så där blir de lite extratid innan  jobbet.

Kommentarer
Postat av: Maja

Rackarns! Jag trodde du skulle hinna skriva innan jag skulle sova. Får läsa imorrn då. *kraaaaaaaaaam*

2007-12-03 @ 22:48:35
URL: http://missmor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari