Jamie :)

Såhär årets sista dag ska jag för er i bloggvärlden komma med ett erkännande.
Ända sen han började synas hos SVT i början av tvåtusentalet som en spinkig pojkspoling med alldeles för mycket hår har jag kvittrat för denne sparv.
Jamie Oliver

Han är en sån där som alltid finns med i ens medvetande, ibland ganska klar fast oftast som en suddig skugga, men likväl alltid med. Det är något med honom som fångar mitt intresse, hur han för sig, hur han rör sig..

   
 

Och självklart har jag en Flavour Shaker..


Princiipen även om jag bara använt den 2 ggr..

Den här bilden fann jag på en gammal dvdskiva jag hade brännt massa kort på.. Alltid varit min favoritJamiebild.. Kolla in blicken!!



Intresset är stort när min Englandsvän som för övrigt hatar Jamie Oliver skickar mig en chokladkaka med Jamie tryckt på.. Ska ta kort på den och lägga in :)



Sen.. är det någon som ser likheten mellan Jamie & örjan.. eller är det bara jag?

 
Samma utstrålning och kroppstyp i mina ögon...




Och när vi är inne på likheter så tycker jag att Ryan Cabrera här hör till samma gäng..

 



Kommentarer
Postat av: Maja

Det hade jag ingen aning om du! Men du har rätt att Örjan påminner endel om Jamie, jag kan dock tänka mig att det blir mer om man känner örjan. Jag gillade också Jamie i början, men jag tycker att han tappat sin pojkaktiga charm litegrann. Men alla växer vi ju upp förstås. ;)

2007-12-31 @ 13:45:09
URL: http://missmor.blogg.se
Postat av: Tina

Haha.. tydligen inte jag.. :p Fortfarande frälst av hans läspande och hans stil :) Fast klart.. han blir ju 33 i år (2008) så inte konstigt om han växer till sig han med ;)

2007-12-31 @ 13:54:12
Postat av: Maja

Menade mest i hans stil. Jag tycker att han var lite med öppen, naturlig förut. Fast jag ser inte honom sååå jätteofta.

2007-12-31 @ 17:41:12
URL: http://missmor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari