Luminous Green to meee..

Energiboost :D
I en butik i Nordstan finns en påse med mitt namn på. I den ligger en Luminous Green och väntar på mig.. På lördag möts vi, skönheten och jag!

Förklaring:
Ringde ner till Trebutiken och frågade hur många de hade kvar.. de hade 3 st. Så för att en skulle bli min gjorde säljaren färdigt abonnemangstecknandet via telefon, så ringde upp mig när allt vart klart med upplysningar och annat. Så nu är det bara för mig att hämta hem den.. perfekt innan jul :)

Kanske kan jag nu få gjort lite saker här hemma när kroppen slungades in i den här energikicken :p

Kommentarer
Postat av: lizaloop

Tack för besöket, nja det var inte så pillrigt att göra det, det gick ganska fort!!
Kram

2007-12-19 @ 15:32:16
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: Maja

Grattis gums! Den julklappen är du värd :D Se till att ta massor med bilder nu också :D

2007-12-19 @ 22:16:38
URL: http://missmor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari