Mascara!!!

Något ytligt, ointressant som knappast löser världsfreden som jag ägnat några tankar åt de sista dagarna är..
Hur vet man när det är dags att köpa ny Mascara?

Är det så att en dag bara man vet, att nu är det dags.. eller går man lite på måfå, att idag kanske man bör köpa ny.. eller är det ett mer vetenskapligt grundad insikt inom oss?

Vad händer när Mascaran tar slut? Ingen effekt, eller klumpeffekt,eller ketchupeffekt - all or nothing?

image210

Köpte ju denna hära, mest på grund av den gröna färgen på förpackningen *stolt* Och eftersom jag ej har något alls att jämföra med kan jag la säga att den här vart la bra då!
Den funkar ju, o den har vart en bra beginnersmascara.. men where do I go from here? (noterade ni texten som joey o nkotb sjöng för evigheter sedan)
Ska man fortsätta i samma gröna bana eller bör man testa något annat nästa gång det är dags för nyinhandling. Har haft min i 3 månader nu drygis o måste erkänna att jag nu är fast i sminkträsket, jag känner mig naken utan min mascara :s Hur kunde de bli så!!

Så här har ni en snart 28 årig oerfaren nyinbiten mascaraanvändare.. inget hån pleese!!

Några tips eller nått nån??

Kommentarer
Postat av: Maja

Alltså jag trooooor faktiskt att de brukar säga att en mascara ska kastas när den är 6 månader gammal. Men jag är verkligen inte personen att fråga när det gäller ytliga grejer. Jag kör lite på måfå typ. Haha! Mascara är faktiskt lite roligt :D

2007-12-04 @ 19:56:21
URL: http://missmor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari