Mat & Vikt

Fått gjort det viktigaste, dvs vart iväg och postat Traderapaketen..
Borde städa badrummet, men de e inte kul så jag hittar på andra saker för att förhala det en stund till.. som tex, borde jag inte äta innan jag städar - så jag får energi!!

Förresten så vägde jag mig idag, vart närmare två månader sedan jag gjorde det ordentligt sist. (En smygvägning förra veckan.) Ovägd trodde jag att jag minst ökat ett par kg på grund av taskig fet och onyttig kost och nada motion. Men idag efter jag vaknade vägde jag max 0.5 kg mer än när jag segade ur springning/bramat stadiet. Så när vi på jobbet sätter igång och är rediga där efter jul ligger jag ganska bra till, slipper ju ta itu med massa extrakg som jag hade räknat med :) BMI nu på 22.5 *yey mej*

Mat blir de nog nu.. så jag orkar ta badrummet :p

Kommentarer
Postat av: Tigerheart

Du är duktig gumman!!!!!!!!
Kramelikram

2007-12-19 @ 22:01:29
Postat av: Maja

Har man bara tränat till grunden så gör inte ett avbrott speciellt mycket. Starkt jobbat!!

2007-12-19 @ 22:18:07
URL: http://missmor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari