McSteamy

Vart nere till ClasOhlsson och fick handlat de jag skulle ha plus lite till, som vanligt.. men nu fick fåglarna ny timer till sin UVlampa, så nu har de ljus även när inte jag är hemma.

Bussresan hem vart la de jag skulle blogga om.. ganska mycket folk på bussen, så jag och barnen satte oss på olika platser.. pojkarna längst bak bredvid en yngre variant av "McSteamy" för er som kan er Grey.. för er andra kika bilden..



Men sen började mina boys uppföra sig annorlunda, de flinade och skrattade och vart alldeles spralliga och McSteamy var likadan tillbaka mot dem.. när han skulle gå av tjoade W hejdå så de  hördes i hela bussen och han svarade.. så vem var detta??? Satt där som ett frågetecken.. de berättade sedan att han spelade med i det fotbollslaget C tränar så de kände honom litegrann..  Vart la kanske tur så de inte vart någon totalt okänd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari