Pengar!

Nu har jag skrivit ihop ett klagmail till västtrafik, sist så gick de vägen och jag fick *wow* 50:- i en värdecheck från dem som kompensation :p Varje öre räknas!! Nått sånt hade inte vart fel nu heller :)

Sen slängt in en ansökan till SJ igen.. inte för att jag vill byta jobb egentligen.. men det är ändå något jag känner att jag måste göra det här med SJ, blivit en fix ide.. så fort de söker folk ska de få en ansökan.. o sen kommer Ikea snart me :P Vill ha mer pengar, så de så!

Nu ska jag fika mig lite med kaffe o nybakt mjuk pepparkaka a la mormors recpt, Kevin gav den godkänd iaf :)

Kommentarer
Postat av: Maja

Åh, va jag önskar att det fanns mer jobb-möjligheter häruppe också. Eller så tar jag helt enkelt å flyttar neröver landet. ;)

Vad har västtrafik gjort? Hoppas det går vägen med stålarna.
*kraaaaaaaaaam*

2007-12-29 @ 21:44:39
URL: http://missmor.blogg.se
Postat av: Tina

Åhhh guuuud.. (nu kommer vikingarna, det är dansbandens ACDC - Rolandhumör idag) Vad det hade vart trevligt gums :D

Vart en buss som ej kom, och då hade de ej satt in någon ersättningsbuss.. och västtrafik gick ej att få tag på för de hade stängt sin kundtjänst.. löste sig för mig ändå som tur vart.. men de e princiiipen :P

2007-12-30 @ 13:05:39
Postat av: Maja

Klart det är principen! Stand on yourself! (får inte riktigt samma betydelse på engelska men du fattar :P)

2007-12-30 @ 19:16:50
URL: http://missmor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari