Raketj*vlar

Vad är det för någon dag idag ärligt talat!
Det är grått och öser ner regn ute, tröttheten hänger över oss.
Trodde, var ganska säker till och med på att vi hade tvättid idag.. släpade ner allt för att upptäcka att vårt nr inte existerarde.. om jag är en vecka fel ute eller om den har försvunnit i intet spelar mindre roll, något tvättande blev det ej.

Kevin vill ut till Torp men jag motar allt jag kan. Jag vet varför han vill dit.. och det vill inte jag. Som andra barn är även han fashinerad av raketer och smällare och hade gärna bränt upp pengar på detta sekundnöje. Jag är ganska glad det är 18årsgräns, men gnället över att jag inte köper raketer i hans ställe är öronbedövande. Och inte att jag frivilligt åker dit ut för att se och höra honom ställa till med en scen när han ej får som han vill.. Så blir en hemmadag idag, o det har vi inte haft på länge känns det som.

Kan inte påstå att jag är förkyld, men jag befinner mig någonstans där mittemellan. Halsen gör inte ont, men känns obehaglig. Huvudet har inte jätteont, men det gör sig påmint. Svagheten däremot visar sig från sin fulla sida. Det jag orkat idag är att bädda sängen.. Ska göra potatisgratäng till middag, de ska jag göra :)

Kevin vart lika slö och gnällgnällig som jag idag men för en liten stund sedan kom en kompis till honom och knackade på dörren så nu är han lite aktiverad en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari