Så kan de la inte göra!!

Greys avsnittet tog luften ur mig, känner mig helt avdomnad. Why why no no.. men förstår la nånstans att det måste till svängningar för att serien ska vara lockande att se på, men nej.. låt de nu gå bra en stund! *phu* vet inte vad jag ska skriva.. känns ofattbart tomt och olustigt bara. Låter som hela serien lagts ner eller hela sjukhuset fluffat upp av en bomb men så dramatiskt är de ej.. ni som följer kanal 5 får vänta ett tag innan ni får se de själva..

Jahopp, Marie vann ändå. Trodde inte det. Nu vart de ej mycket som skiljde dem åt så Marie vann på ett hårstrå. Inte mycket att säga där heller.. slog mig att för precis ett år sen satt jag vak denna kväll när idolfinalen vart!!


Kommentarer
Postat av: Maja

Vad hände?

2007-12-08 @ 11:59:22
URL: http://missmor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari