Snurrig & Mobil

Alldeles snurrig..
Försov oss en smula imorse, bara tio minuter som tur vart och vi hann som vi skulle fast något stressigare.
När jag kommer hem om mornarna efter alla lämningar brukar jag dricka lite kaffe o äta frukost i tystnaden. Men idag dök jag rakt ner i säng. När jag vaknade till någon timma senare när mobilen ringde vart jag fortfarande lika kall trots pyjamasbyxor, sockar och tshirt och på toppen båda mina tjocka täcken, värmen ville inte riktigt infinna sig. Ignorerade ringsignalerna och somnade om igen. Vaknade en gång till av att mobilen ringde, samma okända nr vart det oxå så fick svara denna gång.. och då vart klockan halv tre!
Hade sovit i 5½ timma.. mer än jag sover efter jag har jobbet, men nu hade jag sovit på natten med.. då är man trött. Nu har en liten huvudvärk infunnit sig.

Har ju vart sugen på en Luminous green bra länge nu.. och trots att jag sagt aldrig mer Tre så börjar jag luta åt det hållet igen.. det jag inte gillar är att de lägger in egna mappar i mobilen. Men skulle jag uppleva det outhärdligt får jag väl lämna in den för unbranding. Ringde och kollade med ett företag i grannstaden och då skulle jag få SE orginalmenyer.

Så nu är då frågan hur desperat jag är..
1. Jag kan beställa via Tre:s hemsida och ha den hos mig på tors senast fre lovade Adam i deras kundtjänstchatt.. I know you name, nu får du stå för vad du säger!
2. Pratade med Aircall här i stan och de kunde få hitbeställt en green till stan tills fre.
3. Jag trippar helt enkelt in i en trebutik när jag och K är i Gbg på lördag och kollar där!

Min stackars underbara trasiga mobil har tjänat sitt syfte som trogen följeslagare under 2 år och 2 veckor och nu är det dags för tronskifte. Men blir tufft att skiljas från min braiga, ingen tar väl bilder som du.. när du väl funkar! Men bara att inse.. den skötte sitt jobb och gjorde det bra, men nu är det dags för den att pensionera sig.

image230 image231

My darling/ My future darling nr 2

Kommentarer
Postat av: Maja

Vilken snygg nu tele du ska köpa, gums! Men den ser väldigt dyr ut. *ryser* ;) Men det är du självklart värd! Det kan ju blir din julklapp liksom. Själv har jag planer på att köpa en riktigt bra systemkamera, vilket kommer gå på upp emot 10000 kr. Huvva! Men det är det värt, inget drabbar väl en fattig :P

2007-12-18 @ 19:25:49
URL: http://missmor.blogg.se
Postat av: Tina

Hade oxå velat ha en riktigt bra kamera, men börjar lite smått med denna fånen.. har iaf 5 mpix :) Jo den är dyr, runt 5000:- Men jag tar den med abonnemang så blir det inte så dyrt utslaget per månad! Mitt sätt att avbetala den :)

2007-12-19 @ 15:11:23
URL: http://noashine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari