Vad ska jag hitta på nästa gång?

Ibland blir jag rädd för mig själv, på riktigt!

Det är inte så mycket de ggrna jag glömmer något jag borde ha gjort, jo iof, även de ggrna.. men de tillfällena jag menar är de som man i vanliga fall inte ägnar så mycket tankar åt, när det går på rutin.. man bara gör och det blir gjort.
Ryggade nästan till när jag skulle sträcka mig efter en tesked i kökslådan och fann tre gafflar liggande i det facket. Varför över huvudtaget lägga dem där?  Har aldrig gjort det innan och aldrig ens snuddat vid den tanken, men bevisligen befann jag mig på någon annan planet vid diskningen igår eftermiddag. Ibland är man glad att det går såpass väl som det gör många tillfällen. Ibland finns det någon vid ens sida som håller ställningarna när huvudet checkat ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari