Departure..

Ska snart åka hemåt nu.. inom två timmar iaf, om jag kan få ändan ur soffan o datorn nerpackad.. den är som ett gift!
Solen skiner idag med..!!..

Vi hade en bra kväll igår. Vi gick bort och spelade bangolf på Tuves filtanläggning.. Gubbs vart väldig stöddig innan men slutade med att han fick stryk med hela 13 slag.. 33 mot 46.. Mina gamla bangolftakter sitter i ännu, kul o se att sånt inte bara försvinner för att man slutar utöva det. O de vart riktigt kul.. De hade slutat blåsa och kvällssolen vart varm o skön. Gjorde en egogrej *ser glad ut* Fanns en "veckans bästa" tavla o där skrev jag in mig.. 33 e inte så illa ändå och den dam som vart närmast mig sen hade 36 slag :) Så, nog me skryt nu..

Jo idag måste jag åka hem.. fåglarna behöver mat och sällskap o lite kel. Ev hitta på nått me syster som oxå har semester nu.. om hon har tid.. de ger sig! Sugen på marängswiss..

Kommentarer
Postat av: missmor

Hej gums! Får jag också komma på marängswiss? Rackars va gött det lät! :) Va du är duktig på bangolf? Skulle ju få storstryk av dig! Vi va o spelade på en 18-håls-bana och det slutade med att jag hade typ 60 slag eller nåt. Fast de andra va då lika dåliga så jag slapp känna mig helt värdelös :P Kramen!

2007-07-31 @ 15:38:20
URL: http://missmor.blogg.se
Postat av: missmor

Å självklart hade jag sett lösenordet... det var det där med seniliteten :P

2007-07-31 @ 15:39:47
URL: http://missmor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari