Det väller åt alla håll o kanter!!

Ingen smickrande syn för tillfället.. som alltid efter tacoätande! Just vid tacos finns ingen inbyggd spärr som slår till och gör så man äter lagom.. jag är övermätt.. o överpluffsig!!

Zooaffären försökt få tag på mig hela veckan och fick hasta ner idag när de hade lördagsöppet.. 694 fina små slantar.. deras brafoder är hutlöst dyrt.. men fick köpt reservmat o ett packe leksaker osså.. så nu lär de klara sig en stund.. in i september iaf!

Jag sov så fruktansvärt illa i natt.. verkligen illa.. Allt påverkade mig, fåglarna, barnen, värmen o andra ljud men speciellt mina tankar.. fortfarande inte hittat nån offknapp innanför skallbenet. Men iaf så fick jag sova lite längre på morgonen då vi vaknade 10.20 :P
O nu e klockan över 15 o snart dags att ta itu med all disk.. barnen gick ut båda två nu efter maten.. mitt huvud behöver tystnaden..

Kommentarer
Postat av: missmor

Oj oj oj, vad jag känner igen det där. Tack för att du finns där för mig, och detsamma gäller förstås från mig till dig också. Kramar!

2007-07-28 @ 16:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari