Ehh..

Fashinerande hur små barn kan hålla sig vakna så länge på ren vilja!
Minns aldrig att jag var sådan.. jag la mig o låg där tills jag somnade helt enkelt.
Eller så gör de de med flit så jag inte ska få äta mina sombreros till den heta chunky salsan som jag sett fram emot.. Men jag ska visa att jag kan jag med.. Ha.. jag jobbar natt, jag kan oxå hålla mig vaken.. sådeså  *lägger armarna i kors o ser stöddig ut*

Nu har jag skrivit brev, o de e skönt faktiskt.. att bara låta fingrarna knappra sig fram till ord o meningar som en bro mellan oss, massa information som bara vi förstår innebörden av.. Yey gums.. hon e bra hon!!

Nu är de faktiskt alldeles tyst.. kom på nu att jag har inte kollat av min mobil efter vi kom hem från stan idag vid halv två tiden.. jag som är så mobilberoende i vanliga fall har inte ens tänkt på den. Ett tecken på min för stunden osociala fas..

Wosh, gissa vad :p Megaregnskuren ute nu, bara sådär.. de e faktiskt lite häftigt, eller skrämmande med vädret som vi har nu. Regnskurarna kommer inte med någon föraning utan bara sådär öppnar sig himlen med droppar som genomsurar en på mindre än en minut..

Lite synd att det är så nu när vi har Fjordfestival i stan.. kunde vart uppehåll åtminstone :/  Stämningen blir inte riktigt densamma.. men nu har jag inte vart ute o vart lull dessa kvällar ändå så egentligen e detta bara totalt onödigt vetande *orka*
När jag blir trött babblar jag en del.. ibland.. som om hjärnan ej går o få stopp på.. men nu ska jag resa mig o hämta lite yummie..

Kommentarer
Postat av: missmor

Som svar på din kommentar: tror du verkligen vi blir fullärda nångång? När man tror man har grepp händer det ju nånting nytt.
Visst är det konstigt det där med barnens sömn. Jag tror att de känner på sig att man vill de ska sova och sen gör de det på rent jävulskap. :P

2007-07-29 @ 07:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari