Kan bananer backa??

Efter en mexicana fryspizza o way to much marängswiss ligger jag nu här mör som en helstekt kulting.. eller i mitt fall sugga! Jo det vart jättegott ni som undrar.. mm smalt i munnen..!! Men nu är jag rädd att minsta lilla rörelse kommer lägga in backen på de där sista bananerna som flög ner genom mitt gap, i vanliga fall mun, men för stunden mer passande med gap.. gap, svart hål, vägen till oändlighet, sopnedkast, conteiner!!

Till hösten ska jag vara sådär duktig igen *orka* Jag ska ut o springa sådär i skogen som jag gjorde i våras innan jag slutade med det.. när jag höll på tyckte jag faktiskt att de vart roligt.. o jag mådde bättre i mig själv. Men de får bli till hösten de, nu har jag ingen ork sparat för nå sånt inte!
Fick lite smålust när jag satt i bussen på väg hem att sticka ut till Landbadet o simma nåra km.. men de rycket försvann när jag steg av nere i stan o kände att de inte vart så varmt ändå!

Konstigt att sova själv inatt.. de sker ju inte så ofta. Har jag inte barnen här hemma så är jag troligtvis i Gbg o skulle jag ändå vara hemma så jobbar jag ju om nätterna och sover sen på dan.. får se om farmor ande hälsar på mig sen ikväll eller om jag blir helt allena..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari