*skäms på mig*

Idag vaknade jag ändå i hyfsad tid.. 10.30.. för att vara i Gbg är de tidigt..
Meen fick ändå inte ändan ur sängen förren nu.. så gottigt o ligga där me datorn o köra dagens alla måste titta sidor race.
*hämta frukost*

Gubbs slutar tidigt idag, så har bara två timmar på mig o göra allt jag hade tänkt. Bilddagboken borde uppdateras me Vimmerby-korten o gfkpanelen behöver få matkvittona inrapporterade så inte poängen går förlorade :/

Nästan så man tvivlar när man tittar ut genom fönstret och solen lyser där ute! Hade inte den rymt för gott? Blåser en del här på västkusten, o nåra moln har vi allt.. men till skillnad på resten av sommaren så ser de ut som sommar idag :) Man blir gladig av det!
Mer gladighet till de braiga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari