Age defence..

Vad är det som bekymrar Sara Wehn?
Min favorit på Daugava..
Lurar, hög musik & drömmar.. mer behövs inte.. här är det bra!!
Inte funnit den på youtube än men den kommer kanske. Åå va själsbefriande!




Vi pratade om ålder inatt.. svammel som vanligt blandad med en allvarlig sida.
Jag förfaller kroppsligen.. nu märker jag att ungdomsåren faktiskt börjar gå mot sitt slut för att avlösas med någonting annat. En fas jag ej ännu lärt känna, eller ens är intresserad av att lära känna.. men den flörtar med mig, ber mig komma lite närmare. Men jag uppträder ointresserad och tittar åt ett annat håll. En dag är jag tvungen att acceptera, men det är inte ikväll och det är inte imorgon. Men jag förstår att det bara går åt ett håll. Middleage here I come..
Den ultimataste åldern låg någonstans runt 24-25. Där passade jag in, hade ej behövt bli äldre än så. Men åren snurrar fast jag egentligen fortfarande är kvar i 2005 tidsålder. Trettioårskris vid tjugosju??
Borde se de som att jag kommer ett steg närmare mitt livsmål genom att åldras.. för åldras jag inte så kommer jag aldrig bli gammal och klok.
Jag ska bli klok och vis.. på den vägen vandrar jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari