Andar, kaffe, blogg, jag är vaken nu!

Jag är trött, o ja, kan inte säga att jag blev väckt för tidigt heller.. om jag hade somnat i normal tid inatt. På något sätt blev jag kvar bland folks liv och bloggar. När jag sedan vart på väg mot sängen vaknade liten och ville sova min säng.. helt ok by me.. Så lullade vi till sängs o när jag precis vart på väg och somnade.. hann drömma något som jag ögonblicket jag vaknade förintades till en känsla istället för att bli ihågkommet, så tjoade stor.. o på så vis blev min säng överfull redan innan jag hade somnat ordentligt.. då vart klockan strax 02.00..
Så ögonen svider och själen vill få mer ro, men får se de som bara 12 timmar kvar, om jag nu bättrar mig ikväll.

Inte alltid jag har bloggsug, ibland orkar jag inte ens tänka på denna sida.. så mer glädje dessa moments.



Vad händer idag då?

Frukost och kaffe och tillvaknande står som förstapunkt. Sedan lovat J som nästan bor granne, bara en bussväg emellan att vi ska droppa förbi o se om jag kan få fart på deras internet som velar sig.. kanske kan man få se deras "ande" om man har tur.. ska gå dit med öppna sinnen :p Speciella energier ska de tydligen ha där iaf.

Chokladpudding ska vi ha ikväll.. och där mellan andar o gottgott har vi inget så planerat.. men behöver verkligen tvätta min soffa, W yoghurtfläck är så odiskret den kan bli så ska få gjort det idag på middagen så den hinner torka tills kvälla.

"dollar dollar bill ya"

Kommentarer
Postat av: Maja

Det där lät verkligen spännande :) *undrar hur det gått* Stora kramar till dig! Tänker på dig hela tiden. :)

2007-11-17 @ 16:19:34
URL: http://imssmor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari