Basshunter

Tina Tycker Till

Så vart de prat om Basshunter igen, känns som de vart lugnt på den fronten men nu har de satt fart igen!
"Boten Anna" är nu "Now you´re gone" inför Englandslanseringen och faktiskt så gillar jag den bättre så. Så vart de själva pratet då.. strippvideo bla bla.. Antingen är jag helt verklighetsbefriad men jag ser inget konstigt i den videon för det är inget nytt, känns som man ser sånt dagligen, tre tjejer byter om, knappast ny världshändelse eller?? Eller så är det jag som är avtrubbad!! Jag tycker faktiskt inte den är utmanande utan enbart fint gjord..
Och jag vill vara där i vimlet o dansa skiten ur tid och rum!!

Basshunter - Now you´re gone

Kommentarer
Postat av: Maja

Men hjälp... musiken är ju densamma förstås. Men annars har ju den roliga Boten Anna förvandlats till en seriös kärlekssång. Haha! Jag kan inte ens säga vilken som är bättre, de är så totalt olika tycker jag. Jo, jag är så himla oseriös så jag gillar nog den svenska bättre. ;) Puss på dig gums!

2007-11-22 @ 08:18:05
URL: http://missmor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari