Bibbi Bus

Allt fixat inför imorgon tror jag.. lovat barnen att vi ska äta våfflor innan jag ska iväg till Gbg på eftermiddagen.

Tråkigt då att DaddyA ej kunde följa med men glad blev nog syster som köpte hans plats..

La nåra tarotkort förut och det kändes genast positivt, inte som det vart för några veckor sedan.. nu såg det snarare ljusare ut.. och det verkar ju bra iaf :)

Här är William i bussen tidigare idag, efter klippningen..

image181

O om nåra timmar dimper barnbidraget in *dansar fuldans*


Kommentarer
Postat av: Maja

*hoppar in i dansen* :P
Lägger du tarotkort åsså? Hade jag ingen aning om!

2007-11-20 @ 08:57:59
URL: http://missmor.blogg.se
Postat av: Tina

Har en tarotlek som jag säkert haft i snart 15 år eller så.. intresset funnits med länge :) Men blir ej att jag utnyttjar den så ofta som jag kanske skulle kunna. Utan det sker när det är något speciellt.. Följer min intuition ang kortens betydelse och det är mest känslan jag får av korten mer än snarare tro ordagrant vad de står för. :) Spännande är de!!

2007-11-20 @ 11:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari