Dagen idag!

Redogörelse för kvällen igår kommer vid senare tillfälle.. vart så trött hela dagen pga av få timmar sömn och huvudvärk mest hela dagen. Men mitt i all trötthet lovade jag Kevin vid ett svagt ögonblick att vi skulle baka pepparkakor.. så nu är det bara att rumpa ut och diska upp efter middagen och sätta igång med bakandet.. helst hade jag bara velat krypa till sängs, men tid för de kommer väl förr eller senare det med!

Fick iaf julaftonstunikan från Åhlens idag som jag spanat på sen i sept, o är de ändå hade rätt storlek kvar idag så slogs det till.. sen kom mor min med förslaget att jag kan ha den på jobbjulbordet på mån o vips vart huvudbryet över klädseln dit poff borta!

O grattis lellaliten på 32årsdagen ;p
Imorrn ses vi!!


Kommentarer
Postat av: Maja

Mammor är riktigt bra att ha ibland! Får man se hur den ser ut? Hur klarade ni er i djungeln därute, överlevde iaf? ;)

Starkt gjort av dig att ställa upp och baka! Har slutat lova sånt där. Det värsta är att jag lovat en kompis att hon ska få baka med oss. Smart Maja. :P

2007-11-21 @ 20:25:42
URL: http://missmor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari