Fredag

Om två dygn sitter jag på en kvarterskrog i Uddevalla mätt o antagligen lite halvlull.
Sett fram emot denna kväll sen den bestämdes och nu är det nära. Senaste nattillställningen vart i slutet av Maj och vart den bästa vi hade haft på länge så förväntningarna nu är minst lika stora.

Hur kvällen artar sig återstår att se. Blir den bra, extra bra eller bara halvdan eller kanske till och med kass? På lördag vet jag.. Svårt att gå ut med låga förhoppningar men det bästa, så kan det ej bli så dåligt. Maten kommer garanterat smaka trevligt iaf :) O nattisarna är riktiga braingar.. kameran ska med som sist :p De flesta har nog ingen aning vilka kort jag har av dem i min dator :) Mina kort och mina minnen..

Och ingen kan stoppa mig från att flyga i det blå.. där är det bra oavsett..

Kommentarer
Postat av: Tigerheart

Avis om du ska till mortens, rockNroll helg nu ju! Vrölböl
Kram

2007-11-08 @ 09:16:42
Postat av: Maja

Kom ihåg att allt blir det du gör det till, gums! Du förtjänar verkligen en superduper kväll! :D

2007-11-08 @ 10:16:03
URL: http://missmor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari