Friday

Har när jag tänker efter ej kommenterat vår jobbutgång vi hade i fredags..så får försöka med det nu.
Om det nu är någon som ej vill vara med på bild får ni tjoa så plockar jag bort..

Fredag eftermiddag åkte jag hem till Lella för omklädning o nåra cider innan vi skulle ner till Kvarterskrogen dit vi bokat bord. Tjöt o babbel o flabb till dåligt karaokeskrålande på Youtube så vart vi redo för kvällen..

  
"Lilla Lella full i fan"


"Den här är bara så bra.. oavsett vad du tycker Lell!! Glädje!!!!"
Håller på o velar egobilder strax innan vi ska åka..



På Kvarters blev vi sen nio pers. Stark HET underbar mat o lite dricka till så hade vi himlans kul.. tyvärr kunde ej Christer o Jonnis följa med ut till Mortens för de skulle jobba, är ju tyvärr så att tre av oss alltid har work att passa om ej vikarier är insatta..


"Samlats utanför Kvarters - från vänster: Lella, Lena L, Tina & Jonnis"


"Gossarna Christer & Jonnis"


"Lella & Lena"

 
"Tequilan beställdes in - Therese, Helen & Lena"


"Da Boys"


"Tina & Lena R - Inte så smickrande bild kanske - men kul har vi som synes :p"


Efter mat o gott så vart vi sex lullar som fortsatte vidare.. och väl där så joinade Lellas boyy medan en av oss andra åkte hemåt.


"Lena & Therese"


"Lella & Robert - Hon är bra på att göra miner hon :)"


"Andrejjas - Go & Gla"


"Lena fotar - Andreas & Tina posar"

 
"Såhär ska ett riktigt fyllesamtal se ut.. man riktigt ser hur inne i samtalet de är :D"

O sen tog kvällen slut runt tvåtiden eftersom de bommar igen ställena här i stan vid den tidpunkten *tycka illa om* Så klart man ser fram emot nästa tillfälle.. hur kan man inte ha kul med dessa stjärnor ♥

Har inte använt mig av min bilddagbok på evigheter så får bli att jag använder bloggen..

Kommentarer
Postat av: Maja

Aaaah! Vilket härlig kväll, gums! Jag va ut i Norsjö och där stänger de kl ett. Asså fattar du? *grr*

Va o kikade i din bilddagbok bara några dagar sen, hade glömt bort den. Lättare att ha allt på ett å samma ställe! :D

2007-11-14 @ 13:16:34
URL: http://missmor.blogg.se
Postat av: Tina

Va verkligen kul :p Fattar inte varför de måste stänga när man har de som roligast :S De borde ju tjäna på att ha öppet nån timma extra när allt folk redan är ute kan man tycka!
Helt kommit ifrån B-dagboken.. vi o vår blogg you know ;)

2007-11-15 @ 11:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari