Geeky

Nu har jag försökt sova en stund.. som vanligt sket de sig men fått lite vågrätt vilande inför natten iaf. Daddy Cool o LillLella tonight. tonight tonight. Minns ni.. lalalalalala tonight.. lalalalalala tonight.. New Kids a la tidigt nittiotal :D
Imorgon är de Winnerbäck, att det redan är imorgon!! Dagarna går så fort, så letar ni efter mig imorgon kväll så står jag där o sjunger med bäst jag kan :) Kanske inte så bra, kanske inte som en star.. men med inlevelse.. *nynnar "du är ett glashus och jag är en sten, men det är du som försöker se genom mig"*


 
Haha, fick ett ryck o fick på Step by step me NKOTB :D O jag blir glad, texterna sitter som gjutet..

Men här.. Tonight!!




O så är de, pojkbandsgeeken finns kvar inom mig :p Håll till godo..

Kommentarer
Postat av: Maja

Men hörru du, NKOTB är ju mina :P Step by step, oh baby... *trallar*

2007-11-01 @ 21:55:59
URL: http://missmor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari