Good Morning

Jag är trött idag. Vaknat nu men är mer groggy än vaken, bara en natt kvar och sedan hägrar långledigheten. Det ska denna gång bli otroligt skönt att få några nätters sängsovande.
Två Scan falukorvar för 30:- på Willys denna veckan.. pürfekt när jag ska ha barnen.. får åka ner o shoppa loss lite food, men om det blir idag eller imorgon får tiden utvisa, nu är jag mest slö. Måste till Ica Nära och hämta ut 3 paket jag fått avier om, endast ett av dem vet jag innehållet på.. så ja.. min nyfikna ådra pickar lite på att vi skiter i att handla nere i stan och att paketen får hämtas ikväll istället!

Lite frukost nu o jag kanske kommer igång.. o snart är det mörkt igen!

Kommentarer
Postat av: Maja

Men va spännande! Att hämta paket är bara så himla kul. Berätta vad som finns i de... men allvarligt, vet du inte vad du beställt? ;)

2007-11-12 @ 17:15:58
URL: http://missmor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari