Halebop & Telia

Satt och åt min frukost imorse och slötittade i dagens gratisbohuslänning. Där fanns då min troligtvis blivande nya mobil i en Teliaannons från Köpcentrat Torp.
Fick ett ryck och snabbduschade och tog oss ut dit med buss för att kolla in de närmare. I dagsläget kör jag Halebop i en Telialåst mobil och det har funkat utmärkt så tänkte samma sak skulle gå nu.. men som tur vart så lät snälla säljaretjejen mig testa i en låst telefon där innan jag skulle köpa om mitt simkort fungerade men det gjorde det ikke :( Så blev ingen ny mobil idag alls. Får skaffa mig en olåst ifall de ska funka med mitt kort, för inte vill jag överge Halebop inte!


"Kevin spelar gitarr på EB Games"


Åkte hem till arbetskamrat/halvgranne Jörgen för att hjälpa till i den mån jag kunde med deras Internet. Lite kaffe o babbel o sen datorkollande.. barnen kollade film o klappade katt lite här o där och vart väldigt framåt, inte alls så blygt. Efter en stund kom J dotter hem o då blev sönerna lugnare igen :p Där vart ju en tjej ;)


"Jörgen & Elin"

Nu ska vi äta chokladpudding o ha de mys med popcorn i soffan pojkarna och jag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Håller med dig om att det är surt mellan telia och Halebop. Har fått en begangnad mobil av en vän och den är låst till telia och Halebop inte funkar. Det är inte kul.

2007-11-17 @ 23:43:38
URL: http://www.nattjobbarens.blogg.se
Postat av: maja

Det är konstigt det där, för som du skriver så funkar det ju för dig nu. På vissa telefoner funkar det... Halebop snyltar ju ändå på Telias nät. ;) Va synd att det inte funka för dig!

2007-11-18 @ 07:31:28
URL: http://missmor.blogg.se
Postat av: vicktor

halebop e bäst och telia sucks!!öööö...really!

2008-03-15 @ 19:49:42
Postat av: vicktor ollonmannnen

fuck you telia!! youre the best halebop ööö... really!

2008-03-15 @ 19:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari