Jobbgrodor

Man borde ha en bok och skriva upp alla grodor och egenskapade ord och felaktiga meningar man säger nattetid när man jobbar och är trött!

Klisterpokal
Spola inte, spola inte, spola inte!!!!
O sen vart det en till.. men den har jag glömt för tillfället..

Vart mysigt på jobbet, Lena hade köpt räkor och aioli och vi åt tills vi storknade. :)

Helt oväntat bestämdes det att jag ska ha efterfest innan julbordet imorgon kväll vi ska på (felsägning) Så blir nog så att jag får mig lite besök innan vi ska åka dit och äta äta äta tills vi rullar fram :)

Kommentarer
Postat av: Maja

Härligt! Oplanerat är alltid bra. :D

2007-11-26 @ 07:14:48
URL: http://missmor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari